בואנה-עשה-סדר

בתור חובבת My Bloody Valentine אני כל פעם מחפשת את הדינוזארים המלודים בתוך עולם הג'אנק שחרב אותם.
נראה ש A Sunny Day in Glasgow הפילדלפיים מצליחים לייצר דרים-פופ או אולי נייטמייר-פופ לא רע בכלל.
בכל אופן – השיר הזה מצליח לנער את הדהודי "העיירה בוערת" ביידיש, ששר זקן חביב בסדר הפסח ב"בית גיל הזהב".

המרחב שלהם. מומלץ להקשיב ל Nitetime Rainbows

2 מחשבות על “בואנה-עשה-סדר

  1. הבלוג שלך, אני אוהב אותו, למרות שהעדפתי את התבנית הראשונה שהשתמשת בה בבלוגלי.

    לגבי השיר הזה – קצת מערבל לי בבטן את מה שאכלתי בליל הסדר. לגמרי בקטע טוב.

    • היי אורי, קודם המון תודה.
      אני משלימה עכשיו תכניות עבר שלך. אתה ממש קולע לטעמי למשל עם קריבו ויהסייר שהם קבועים אצלי בפלייסליסט.

      לגבי התבנית גם אני חיבבתי אותה, אבל לא מצאתי אותה פה עדיין. אני מניחה שאני עוד אחפש את עצמי כאן 🙂

קשקש כאן